Soliga fredagar

..är vad jag i vanliga fall värdesätter högt!                                                                                                                                                            
Idag kan jag dock inte påstå att jag njutit särskilt mycket av de tappra solstrålarna. Den enda gången som jag kan minnas att jag idag bekantat mig med septembersolen är när den lös på mig genom fönstret, och störde mig och min sikt på tvskärmen- inte särskilt mycket att hurra för alltså..                                                                                                    
Nog om det. Nu har i alla fall mina kära projektarbeteskompisar precis gett sig av, efter två timmars slit(?) med projektarbetesmallar och tidsplaner hit och dit. Mycket arbete för en enda kurs, kan jag tycka personligen. Men det tycker vi i och för sig alla tre, så det är ju bra med det.                                                                                                  
Fredagskvällen bjuder på den traditionella fredagsmiddagen med familjen och givetvis kommer idol få en timme av kvällen också. Edvin har satt sig på tåget ner till jönköping för att spendera helgen med sin familj, och med tanke på att jag fortfarande är sjuk så borde jag kanske, helt enkelt, prioritera en lugn hemmakväll ikväll, även om det brukar vara emot mina principer- att bara vara hemma och göra nothing kvällar som denna..                                                                                                                                                           
Nåja. Nu är det nog dags för en kopp te.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0