En lördag för sig.

Nu har jag ägnat allt för många timmar av min lördag åt skolarbeten. Men eftersom jag varit sjuk i veckan, och missade flera skoldagar och diverse prov, måste jag tyvärr ta igen det jag missat, samt plugga inför proven som jag har framför mig. Ja, det är banne mig inte alltid superkul att gå i skolan... å andra sidan finns det väl ingen människa som påstått det heller..

Ikväll ska jag, till min glädje, ge mig ut på äventyr. Jag ska träffa mina goa vänner och ha lördagkvällsmys på norr. Kanske inte mycket äventyr för världen, men för mig som suttit inne de senaste fyra dagarna, räcker det gott och väl för att kunna kategoriseras som lördagsäventyr. 

Har precis haft lite besök av Jennie. Hon ville kolla in nya lägenheten, och prata lite strunt med mamma. De kommer nämligen väldigt bra överrens, dom där två.

Köttfärssåsen väntar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0