Höstdag.

Haha! Man skulle nästan kunna tro att det står hästdag. Men nej nej, inte den här gången! (jag avskyr hästar..)

Idag tog jag en skön höstpromenad efter skolan. Det är underbart att promenera såna här dagar. Vädret är så fint och höstigt, så friskt och kallt och samtidigt så värmer solen så! Jag älskar det verkligen!

Jag kände mig verkligen sådär genomglad som man kan göra ibland. Trots att det är mycket som stör och påverkar livet negativt, så går det alltid att ignonera detta för en stund, och istället bara njuta över att få finnas till. En sådan här septemberdag vill man ju inte göra annat. Än att finnas till alltså. I alla fall inte enligt mig, men det är för att jag älskar hösten så fantastiskt mycket!

Det är sagolikt.

Nu bjuder jag på två bröllopsbilder!





Förövrigt hade jag psykologiprov idag. Nu är det äntligen över!
Imorgon: 1700-talet i Sverige.
Wish me luck!


Kommentarer
Postat av: Kajs(:

Tack lisa! :) Nej den är tagen med evelinas kamera för typ 2 år sen men jag gillar den! Hösten är ju här så jag tyckte det passade.

Härliga bröllopsbilder!!

puss på dig! :D

2009-09-29 @ 23:23:53
URL: http://weskajis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0