Världens bästa helg

med världens bästa vänner.


I fredags styrdes det release-party!
- Min underbart fina sångfågel hanna och brorsan john framförde egnaskrivna låtar, och de var självklart underbart duktiga och berörde varenda liten själ i publiken.

Sedan styrdes det klassfest!
- Som blev både galen och väldigt kul! Jag är så tacksam för att jag ständigt är omgiven av dessa finfina människor!

I lördags bar det iväg till Klacka!
- Filla hade klacka-helg. Som vanligt bjuds det alltid på massa skoj och framför allt- mysiga stunder!
När lördagkvällen var kommen la jag och madde oss på hustaket (det som är platt, alltså) med filtar och täcken. Där låg vi, under den stjärnklara himlen, en lång stund och bara njöt av mörkret och kylan, närheten och tystnaden. Å så fick vi äntligen tid att bara prata och ta igen allt som vi under den senaste terminen missat. tack för det! 

Vistelsen på Klacka bjöd även på långa skogspromenader, spelmys, massa te-drickande och gemeeenskap (som är SÅ viktigt hörrni!)  

Idag har jag bara umgåtts med Edvin, ätit god söndagsmiddag och varit på vokens!

Tack för helgen. 
Jag mår fantastiskt bra av er, vänner.  

Kommentarer
Postat av: madde

Hejdu :)

såg inte förrän nu att du hade blogg. lite inaktiv kanske?? haha

Men klacka var ju sjukt uppskattat iaf när man ser tillbaka på det. puss du är bra

2010-01-26 @ 23:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0