En kall torsdag och en svullen hals.

Idag, efter skolan, gick jag på stan en stund för att hitta en vinterjacka. Jag håller nämligen på att frysa ihjäl i min nuvarande jacka. Till min besvikelse hittade jag inte någonting. Ingenting känns särskilt rätt och det mesta är bara allmänt vardagligt och tråkigt. 

Jag försöker planera en stockholmstripp med Edvin någon lördag framöver, och shoppa lite. Förhoppningarna är att både han och jag kan hitta lite nya höstkläder, och (hoppas hoppas) en vinterjacka för min del. Varm ska den vara. Och fin. 

Förövrigt vill inte min hosta ge sig. Inatt låg jag och hostade konstant i en timma. Det resulterade i ett fåtal timmar med sömn, vilket i sig resulterar i en väldigt trött lisa. Inte särskilt kul.

Ikväll ska jag och edvin pysa iväg till musikhögskolan. Han behövde öva ikväll, och det behöver jag också, så det är lika bra att hänga på! 

Imorgon: Projektarbete
Sedan vankas det helg!



världens bästa madde och jag i Vemdalen!

nu: mat & musikhögkolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0